Wellcome to Vargvind

Pleace click on "2009" and go to the bottom, then You can read our "story" from the past...

News - are here on top.......

Catch the Wind

Catch the Wind
Lingo lead together with Vindsnabbe's Coyote "Cody", fall 2006

Thursday, October 17

Efterårs ferie

foto: I mandags fejrede vi Dinnes 75 års dag på Fregatten Jylland i Æbeltoft.
foto: Dinnes bror Jacob var også med. Vi fik lækker laks og lam.
foto: Vivi, Benjamin, Dagny og Mette var også med.
foto: Bagefter var vi ombord på Fregatten Jylland, Benjamin og jeg havde matrostøj på.
foto: Vivi havde også matros-hue på
foto: Der var to friske fyre som fortalte om Skibets Historie, bl.a. om Søslaget ved Helgoland i 1864
foto: Det var både interessant og spændende
foto: Jeg skulle holde min finger på fænghætten så kanonen ikke gik af i utide...
foto: Kanonen (2,8 ton) var en forlader som vi så skulle prøve at trække tilbage
foto: Fregatten Jylland er Verdens Længste Sejlskib
foto: Vi var også selv ude at "Sejle"
foto: En flot rutebil kørte rundt i Æbeltoft og havde rute ned til Fregatten
foto: Dagen efter var vi i skoven med hundene, hvor Kebne gik single lead. Bagefter kørte Benjamin og jeg hver med vore hunde på cykel. Benjamin kørte med Dolly og jeg havde Bree som "sædvanlig". Vivi var med på sparksykel med Seppe og Isa.
foto: Da jeg var rundt på cykel med de andre var hundene på en ekstra tur, hvor Barak kom op til Kebne i lead. Det var første gang på storspandet...
foto: Til sidst løb Vivi med Bree og Juno
foto: Og Mette med Dolly